Image Map

31.12.2013

Day 365

Happy New Year

It's time for small summary of my 365 Lucky Photo Days :)

* The total number of views: 13 786
* The most views my blog noted in July 2013: 1 786 views



* Frequently displayed post: Day 110 of 20 April 2013



* You hit mostly on my blog after the words: "mediolan pogoda" (46), "cs butelka" (12), "poczt” e mailwrzu• na" (9), "365 lucky photo days blogspot fotografka" (2), "photo" (1).



* The most recipients have: the Polish (7230), the USA (1878) and Russia (1545). On the following places are: Germany (738), Ukraine (345), Romania (202), United Kingdom (149), Serbia (58), France (54) and Bulgaria (41).
* The most visited me Chrome users (49%) and least likely to Konqueror users (<1%)
* The most visited me Windows users (83%) and least likely to Linux users (<1%)



* All posts commented: Tiroko (thank you :*)

I want wish you all Happy New Year. 
I know that I should wish you (and for me) that the following year should be better that this...but tonight I don't have this feeling...I think that following year will be worst that this year :(

From tomorrow I start new photo project - 52 Lucky Photo Weeks. 
Photos will be post on this blog. I hope that you stay with me :)
See you on Sunday :)

* * *

Nadszedł czas na małe podsumowanie mojego fotograficznego projektu :)

* Łączna liczba wyświetleń: 13 786
* Najwięcej wyświetleń mój blog zanotował w lipcu 2013: 1 786 wyświetleń
* Najczęściej wyświetlany wpis: dzień 110 z 20 kwietnia 2013
* Najczęściej trafialiście na mojego bloga po słowach: "mediolan pogoda" (46), "cs butelka" (12), "poczt” e mailwrzu• na" (9), "365 lucky photo days blogspot fotografka" (2), "photo" (1).
* Najwięcej odbiorców mam: z Polski (7230), USA (1878) i Rosji (1545). Na następnych miejscach są: Niemcy (738), Ukraina (345), Rumunia (202), Wielka Brytania (149), Serbia (58), Francja (54) i Bułgaria (41).
* Najczęściej odwiedzali mnie użytkownicy przeglądarki Chrome (49%), a najrzadziej użytkownicy Konqueror (<1%)
* Najczęściej odwiedzali mnie użytkownicy systemu Windows (83%), a najrzadziej użytkownicy Linuxa (<1%)
* Wszystkie posty skomentowała: Tiroko (dziękuję Ci bardzo :*)

Chciałabym Wam wszystkim życzyć Szczęśliwego Nowego Roku.
Wiem, że powinnam Wam (i sobie) życzyć aby zbliżający się rok był lepszy niż ten mijający, ale dzisiejszego wieczoru nie mam tego poczucia...myślę, że zbliżający się rok będzie gorszy niż ten rok :(

Od jutra zaczynam nowy projekt - 52 Lucky Photo Weeks.
Zdjęcia będą publikowane na tym blogu. Mam nadzieję, że ze mną zostaniecie :)
Do zobaczenia w niedzielę. 





























10 komentarzy:

  1. Zimne ognie rządzą *-* coś wspaniałego.
    Aw, ja na pewno zostanę z Tobą :* nie mogę się doczekać nowego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny nagłówek i zostaję oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę :)

      Usuń
    2. Dziękują ze życzenia i wzajemnie :* I chcę dodawac u mnie więcej postów...już mam kilka pomysłów:)

      Usuń
    3. To czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  3. Twój projekt: jedno zdjęcie na każdy dzień był po prostu niesamowity. Czy lało, czy wiało, czy Ci się chciało, czy też nie- każdego dnia udało Ci się coś fajnego zrobić. Za to szacun.
    I Wszystkiego, co tylko najlepsze w Nowym Roku! Teraz będziemy się widzieć co tydzień- co również jest ciekawą zachętą! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, dziękuję Ci bardzo :*
      Wszystkiego najlepszego :*
      :)

      Usuń