Image Map

11.04.2013

Day 101

Use your senses

Today was very exciting.

Yesterday I wrote to you that I recently caught up with some bad luck. I hope that from now on it will be over.
Bad luck deterioration manifested in all sorts of electronic devices including laptop at the helm. Today, I have a new laptop, and I hope that it will serve me.

But I'm very tired today ... I'm going embrace the new hardware.

* * * 

Dzisiejszy dzień był bardzo emocjonujący.

Wczoraj pisałam Wam, że ostatnio dopadł mnie jakiś pech. Mam nadzieję, że od dzisiaj on się skończy.
Pech objawiał się psuciem wszelakich sprzętów elektronicznych łącznie z laptopem na czele. Dzisiaj już mam nowy laptop i mam nadzieję, że będzie mi służył . 

Ale jestem zmęczona dzisiaj...idę ogarniać nowy sprzęt.  

2 komentarze:

  1. Skop dupĘ pechowi XD
    Super są te zdjęcia <3
    Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń