Image Map

23.02.2013

Day 54

Day 53 - Black & white

I think I begin to thaw ladies and gentlemen - all drips, puddles everywhere. Brr, terrible.

I was shopping today (you know, cosmetics, food and stuff) .. i bought a lens! Beautiful, small, very light - 50 mm aperture of 1.8. I have to tell you that I entered a whole new level of initiation photo!
The camera lens, it is a very light (so far, I used the 18-105 mm lens, which, in combination with the camera weighs a lot).
With great desire I would do today would have more pictures, but not the best I feel. Shopping me tired.

Of course, the above photo taken a new lens still in the shop.

* * * 

Chyba zaczyna się odwilż drodzy państwo - wszystko kapie, wszędzie kałuże. Brr, okropnie.

Byłam dzisiaj na zakupach (wiecie, kosmetyki, jedzenie i te sprawy ) i...kupiłam sobie obiektyw ! Piękny, mały, leciutki - 50 mm o przysłonie 1.8. Muszę Wam powiedzieć, że wkroczyłam na całkiem nowy poziom wtajemniczenia fotograficznego !
Aparat z tym obiektywem jest taki leciutki (do tej pory używałam obiektywu 18-105 mm, który w połączeniu z aparatem sporo ważył).
 Z ogromną chęcią zrobiłabym bym dzisiaj więcej zdjęć, ale nie najlepiej się czuję. Zakupy mnie męczą. 

Oczywiście powyższe zdjęcie zrobione nowym obiektywem jeszcze w sklepie.  

3 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać aż zobaczę inne Twoje zdjęcia zrobione nowym obiektywem *q*

    OdpowiedzUsuń
  2. O, gratuluję zakupu! Przepraszam Ciebie i przy okazji Tiroko za to, że dalej nie wypełniłam tagów, ale ale ten czas tak mi ucieka i te studia :( Pozdraaawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Nie masz za co przepraszać :) Wszystko rozumiem :)

      Usuń