Image Map

23.01.2013

Day 23

 Day 22 - On the shelf

I would like to write something new, something to surprise you, but unfortunately I will be boring - I learned again and again I do not have time for anything. And in addition I'm damn sick.

* * * 

Chciałabym napisać coś nowego, zaskoczyć Was czymś, ale niestety będę nudna - znowu się uczyłam i znowu nie mam na nic czasu . A na dodatek jest mi cholernie niedobrze.  
 
 Dinner, which I didn't  eat and when I look at that, I'm even more sick :<
 



4 komentarze:

  1. Ale porządek w szafce @-@ u mnie tego nie ma ... w kuchni XD
    Jaki smaczny obiad *q*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mama trzyma taki porządek :D
      Chyba tak...nie wiem, nie jadłam :(

      Usuń
  2. Ale super, lubię takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń